Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Gedanken zum Verhältnis zwischen Linguistik, Psychologie und Fremdsprachenunterricht

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Wolfgang Motsch
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-74042
ISSN:0011-9741
Parent Title (German):Deutsch als Fremdsprache
Publisher:VEB Verlag Enzyklopädie
Place of publication:Leipzig
Document Type:Article
Language:German
Year of first Publication:1972
Date of Publication (online):2018/04/30
Contributing Corporation:Herder-Institut Leipzig
Publicationstate:Veröffentlichungsversion
Reviewstate:Peer-Review
GND Keyword:Fremdsprachenlernen; Interdisziplinarität; Psycholinguistik; Sprachdidaktik
Volume:9
Issue:4
First Page:213
Last Page:221
DDC classes:400 Sprache / 400 Sprache, Linguistik
Open Access?:ja
Linguistics-Classification:Psycholinguistik / Kognitive Linguistik
Linguistics-Classification:Sprachtheorie
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt