Auf dem Weg zur adaptiven Lernumgebung: Zur Bedeutung offener Standards im eLearning
Author: | Henning LobinGND, Maik Stührenberg, Georg Rehm |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:bsz:mh39-77342 |
ISBN: | 978-3-8233-6106-0 |
Parent Title (German): | Aufgabenorientierung im Fremdsprachenunterricht. Talk-Based Language and Teaching. Festschrift für Michael K. Legutke |
Publisher: | Narr |
Place of publication: | Tübingen |
Editor: | Andreas Müller-Hartmann, Marita Schocker-von Ditfurth |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Year of first Publication: | 2005 |
Date of Publication (online): | 2018/08/08 |
Publicationstate: | Zweitveröffentlichung |
Publicationstate: | Postprint |
Reviewstate: | (Verlags)-Lektorat |
GND Keyword: | E-Learning; Multimodalität; Texttechnologie |
First Page: | 335 |
Last Page: | 346 |
DDC classes: | 400 Sprache / 430 Deutsch |
Open Access?: | ja |
Linguistics-Classification: | Medienlinguistik |
Linguistics-Classification: | Textlinguistik / Schriftsprache |
Licence (German): | ![]() |