Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Implied reference to audience : on organizational rhetoric of mass media

  • In the first part of my paper, I am going to propose a research program which will be exemplified in the second part. This research concerns organizational mass-media rhetoric in a sense to be sketched below.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Valerij Dem'jankov
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-6543
ISBN:978-3-937241-41-8
Parent Title (German):Mediensprache und Medienkommunikation im interdisziplinären und interkulturellen Vergleich : mit einem einleitenden Beitrag von Ludwig M. Eichinger
Publisher:Institut für Deutsche Sprache
Place of publication:Mannheim
Editor:Maja N. Volodina
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of first Publication:2013
Tag:politischer Diskurs
GND Keyword:Deutsch; Lenin; Massenmedien; Rhetorik; Russisch; Sowjetunion; Stalin
Pagenumber:12
First Page:73
Last Page:84
Dewey Decimal Classification:400 Sprache / 430 Deutsch
Dewey Decimal Classification:400 Sprache / 490 Andere Sprachen
BDSL-Classification:Sprache im 20. Jahrhundert. Gegenwartssprache
Leibniz-Classification:Sprache, Linguistik
Linguistics-Classification:Medienlinguistik
Open Access?:Ja
Licence (German):License LogoCreative Commons - Namensnennung-Nicht kommerziell-Keine Bearbeitung 3.0 Deutschland