Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 1 of 127
Back to Result List

Sprachkorpora als digitale Bildungstechnologien: Modelle für das forschende Lernen im DaF- und Deutschunterricht. Eine Arbeitsgemeinschaft am Center for Advanced Internet Studies NRW

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Michael BeißwengerORCiDGND, Eva GredelORCiDGND
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-117501
DOI:https://doi.org/10.14618/sr-2-2023_beiss
ISSN:0178-644X
Parent Title (German):Sprachreport
Publisher:Leibniz-Institut für Deutsche Sprache (IDS)
Place of publication:Mannheim
Document Type:Article
Language:German
Year of first Publication:2023
Date of Publication (online):2023/05/19
Publicationstate:Veröffentlichungsversion
Reviewstate:(Verlags)-Lektorat
GND Keyword:Center for Advanced Internet Studies; Deutsch; Deutschunterricht; Digitalisierung; Entdeckendes Lernen; Fremdsprachenunterricht; Korpus <Linguistik>; Sprachunterricht; Unterrichtstechnologie
Volume:39
Issue:2
First Page:42
Last Page:46
DDC classes:400 Sprache / 430 Deutsch
Open Access?:ja
Linguistics-Classification:Korpuslinguistik
Linguistics-Classification:Sprachdidaktik
Journals:Sprachreport / Sprachreport 39 (2023)
Licence (German):License LogoCreative Commons - Namensnennung-Weitergabe unter gleichen Bedingungen 3.0 Deutschland