Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 2 of 272
Back to Result List

Transformierte Embleme im Bereich der Werbekultur

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Pamela PachlGND
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-111689
ISBN:978-3-86110-509-1
Parent Title (German):Sprachbilder und kulturelle Kontexte. Eine deutsch-russische Fachtagung
Series (Serial Number):Mannheimer Studien zur Literatur- und Kulturwissenschaft (50)
Publisher:Röhrig
Place of publication:St. Ingbert
Editor:Renate Hansen-Kokoruš, Beate Henn-Memmesheimer, Gislinde Seybert
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of first Publication:2012
Date of Publication (online):2022/08/01
Publishing Institution:Leibniz-Institut für Deutsche Sprache (IDS) [Zweitveröffentlichung]
Publicationstate:Zweitveröffentlichung
Publicationstate:Postprint
Reviewstate:(Verlags)-Lektorat
Tag:Werbekultur
GND Keyword:Emblem; Kultur; Werbegrafik; Werbung
First Page:359
Last Page:366
DDC classes:700 Künste und Unterhaltung / 740 Grafik, angewandte Kunst
Open Access?:ja
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt