Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Auf dem Weg zur adaptiven Lernumgebung: Zur Bedeutung offener Standards im eLearning

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Henning LobinGND, Maik Stührenberg, Georg Rehm
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-77342
ISBN:978-3-8233-6106-0
Parent Title (German):Aufgabenorientierung im Fremdsprachenunterricht. Talk-Based Language and Teaching. Festschrift für Michael K. Legutke
Publisher:Narr
Place of publication:Tübingen
Editor:Andreas Müller-Hartmann, Marita Schocker-von Ditfurth
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of first Publication:2005
Date of Publication (online):2018/08/08
Publicationstate:Zweitveröffentlichung
Publicationstate:Postprint
Reviewstate:(Verlags)-Lektorat
GND Keyword:E-Learning; Multimodalität; Texttechnologie
First Page:335
Last Page:346
Dewey Decimal Classification:400 Sprache / 430 Deutsch
Open Access?:ja
Linguistics-Classification:Medienlinguistik
Linguistics-Classification:Textlinguistik / Schriftsprache
Licence (German):Es gilt das UrhG