Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Vom Nutzen kontrastiven grammatischen Wissens. Am Beispiel von Deutsch und Französisch

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Albrecht PlewniaORCiDGND
URN:urn:nbn:de:bsz:mh39-41240
ISBN:3-89-129-165-5
Parent Title (German):Jahrbuch Deutsch als Fremdsprache 2003. Intercultural German Studies
Publisher:Iudicium
Place of publication:München
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of first Publication:2004
Date of Publication (online):2015/09/11
Publicationstate:Veröffentlichungsversion
Reviewstate:(Verlags)-Lektorat
GND Keyword:Deutsch als Fremdsprache; Französisch; Fremdsprachenunterricht; Kontrastive Grammatik
Edition:29
First Page:251
Last Page:286
Dewey Decimal Classification:400 Sprache / 410 Linguistik
Open Access?:ja
BDSL-Classification:Grammatik
Leibniz-Classification:Sprache, Linguistik
Linguistics-Classification:Grammatikforschung
Licence (German):Es gilt das UrhG